Testy

Plecak rowerowy XLC BA-S98

Plecak rowerowy XLC BA-S98 to jeden z tych produktów niemieckiej firmy po który sięgam w konkretnych sytuacjach. I chociaż zgodnie z zamysłem producenta  jest to model przeznaczony głównie do korzystania z rowerami elektrycznymi, to dzięki swojej pojemności i funkcjonalności u mnie przede wszystkim sprawdza się podczas dłuższych wypadów na MTB. I chociaż może się wydawać że takie podejście szufladkuje produkt jako model o określonym zastosowaniu, to jeśli przyjrzymy się mu bliżej, to dojdziemy do wniosku że jest to nad wyraz uniwersalny plecak, który sprawdzi się nie tylko podczas jazdy na rowerze, ale również w trakcie pieszych wędrówek czy codziennego przemieszczania po mieście.

Kilka słów o…

Za opisanie plecaka XLC BA-S98 zabierałem się od jakiegoś czasu. I chociaż pomysłów na blogowy artykuł nie brakowało, to ostatecznie zdecydowałem się zrecenzować produkt w formie krótkiego filmiku. Doszedłem bowiem do wniosku, że biorąc pod uwagę funkcjonalność plecaka, a co się z tym wiąże ilość kieszonek czy innych udogodnień, opisanie każdej z nich spowodowałoby, że tekstowa recenzja urosłaby do tego stopnia, że niewiele osób zapewne dotarłoby do jej końca. Film natomiast to zupełnie inna forma. Zdecydowanie łatwiej przekazać informacje o produkcie w sytuacji gdy można go zaprezentować wizualnie, a co za tym idzie, sam odbiór jest zdecydowanie przyjemniejszy.

Dlatego tym bardziej zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku udostępnionego poniżej, oraz do zapoznania się ze szczegółową specyfikacją techniczną, która pozwoli poznać główne parametry plecaka. Zainteresowanych zakupem już teraz odsyłam do internetowego sklepu rowerowego rowertour.com, gdzie XLC BA-S98 dostępny jest za kwotę ok. 500,00 zł.

Specyfikacja techniczna

  • przestronny plecak o objętości 28 litrów zaprojektowany głównie z myślą rowerach elektrycznych
  • specjalna przegroda na akumulatory roweru elektrycznego z mocowaniem trapezowym do wyjęcia z tapicerowanego nylonu
  • zintegrowana płyta ochronna (według EN 1621-2:2016)
  • wyważony środek ciężkości pozycji akumulatora
  • ergonomicznie ukształtowana część tylna z otworami do optymalnej wentylacji
  • zintegrowana sieć kasku (przewożonego na zewnątrz plecaka)
  • zintegrowany pokrowiec przeciwdeszczowy chowany na spodzie plecaka (żółty z odblaskowym logo),
  • regulowany pas piersiowy z gwizdkiem awaryjnym
  • tapicerowany, ukształtowany anatomicznie pas biodrowy z zapięciem na rzepy i zamknięciem klipsowym do indywidualnego ustawiania
  • przegroda z zamkiem błyskawicznym na pasie biodrowym
  • zintegrowana półka na bukłak (oddzielny dostępnie)
  • hydrofobowy materiał, nylon 420D Ripstop PU coating
  • objętość: 28 litrów
  • przegrody wewnętrzne z symbolem akcesoriów, np. pompka, dętka zamienna, multitool
  • torba wewnętrzna z symbolem telefonu komórkowego i jedzenia
  • torba wewnętrzna z podszewką na okulary
  • wszyta tabliczka z numerem awaryjnym
  • różne taśmy na akcesoria
  • dwie boczne (zewnętrzne) kieszenie na butelki lub akcesoria
  • odblaskowe logo dla optymalnej widoczności w ciemności

Jeden komentarz

  • Arkadiusz

    Świetny blog! Mam nadzieję, że będzie możliwość wymiany opinii na jakimś festiwalu blogerskim. Szczerze? Rozważam zakup czegoś własnego i mam nadzieję, że uda mi się na Black Friday zakupić jakiś bagażnik rowerowy na hak. Polecisz ciekawe promocje?

    Dodam, że ostatnio hak kupowalem stąd i mi się podobał: https://www.automarekbis.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

− 5 = 1